cuteback

Thursday, November 4, 2010

Ochs Widdle dgn baby baru...yeayyy!!



Di musim peperiksaan pun saya  masih mempunyai 'presentation'...
Orang lain bergelumang dengan pensil dan kertas dan juga 'highlighter'....
saya dan 'classmates' pula dengan 'printing material' dan baju seragamnya.
hehheheheh... dah habis dah pun...

Semalam, tepat jam 2300, 031110
si Ochs Widdle katanya nak 'share' berita gembira dengan saya...
hehheeeheheh....
tak tahulah apakah....

Saya menunggu di stesen bas Dataran Cendekia, UiTM.
KESEORANGAN....~
hehehhhee... macam menunggu pelanggan malam pula
Minta simpanglah....

Si Ochsh Widdle sudah sampai!!
Hhhehhhhe... apakah benar apa yang ku lihat?
Dia bawa 'baby' baru...
Masya Allah....
Tapi hati saya sangat riang dan senang sekali...
Ouhhh, sebab dia sudah boleh membawa 'baby' dia berjalan2 dengan saya....
kemana sahaja....
'Baby' dia nama BLA. Siap ada nombor surat beranak lagi.  Lebih kurang sama dengan tarikh lahir dia. 1201


Baby baru...


Si Ochs Widdle, saya sangat gembira sekali. Sangat bahagia melihat dia bahagia dengan 'baby' nya.
Yang paling haru,
sayalah orang pertama diantara kawan2 rapat yang merasmikan dulu selepas famili dia.
Hehehehehhe... Inilah tanda persahabatan benar.
Cik Erma Hanim pun masih sempat merasa sebelum kami pulang dari Hakim's selepas kami ber'supper' di sana.

Apa2 pun, yang penting persahabatan itu lebih penting dari nilai material.

p/s : Terharu kerana masih ada yang menghargai...


4 comments:

  1. wuit.ochs widdle la...huhu.
    nway,thank for this post.

    terharu biru dah ni..

    ReplyDelete
  2. hahahha
    pening heh, name ko nih
    dah 5 kali dah.hhehehhhe

    ReplyDelete
  3. tanak pun ajak aku g piknik kan....huhu
    sobs..sedih ar cani.nak majok ar..

    ReplyDelete
  4. weeyyyyy!!! ema ajak aku la...
    smlm aku ade ty jgk....
    tp tkut ko kje... skjp je, mkn then balik.. sbb aku xmkn lg...:(

    ReplyDelete